Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: onderdelen nodig?

onderdelen nodig? 4 years 11 months ago #549

• Edgar
  • Edgar's Avatar
;) Aad en ik hebben eens gesproken over de gang van zaken op de sleutelochtenden / avonden ;)

Het betreft hier het aanschaffen van onderdelen voor verbeteringen en onderhoud van onze geliefde bikes. Hierover zijn in het verleden afspraken gemaakt die niet meer gehanteerd worden. Niet door de behoeftigen en niet door de leveranciers. Daarom hebben we besloten deze regels weer aan te trekken. :evil:

:sick: REGELS :sick:
:woohoo: Onderdelen zijn alleen te verkrijgen als ze uiterlijk een week van te voren bij mij (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) zijn besteld voorzien van het partnummer.
:woohoo: Afrekenen contant bij mij of achteraf via mijn banknummer.
:woohoo: ruilen is niet mogelijk, tenzij vooraf afgesproken en alleen via mij
:woohoo: op de sleutelochtend kan alleen ad hoc geleverd worden als het met het sleutelen te maken heeft. Afrekenen via mij.
:woohoo: ik verreken alles met Aad of anderszins.
:woohoo: het magazijn is niet meer toegankelijk tijdens de sleutelochtenden / avonden. Free shoppen gaan we niet meer toestaan.
:woohoo: je moet wel lid zijn van de SGF !!!

:ohmy: voor aanstaande zaterdag is de uitzondering op de week. De gegevens moet ik uiterlijk morgenavond hebben (30-9).

Wij hopen begrip voor deze gang van zaken en anders: dan toch. Laten we onze zegeningen tellen en niet de problemen ervan koesteren.
:) AT YOUR SERVICE :)
The administrator has disabled public write access.
Moderators: Edgar

Privacy beleid