Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: koppeling

koppeling 2 years 6 months ago #848

• Leo
  • Leo's Avatar
Hi, kan er iemand mij zeggen dat er verschillende koppelingen zijn gebruik op de WLC.
Ben eindelijk eens op onderzoek gegaan om te kijken wat een koppeling er in steekt. Het eerste wat mij op viel is dat de moeren, om de veren op te spannen, zonder die uitsparing zijn en de plaat (of hoe is de naam), uitstulpingen er ook niet is?
Is dit normaal?
Mvg
Marc
The administrator has disabled public write access.

koppeling 2 years 6 months ago #849

• Edgar
  • Edgar's Avatar
Hallo Marc,

het is lastig discussiƫren op deze wijze :) . Welke bout, welke moer, welke veer, welke plaat, etc. bedoel je precies. Het is verstandig om een 20 euro uit te geven voor een boek. Dan heb je alle info met tekeningen en de partnummers erbij. Wellicht ook al een foto bij je vraag plaatsen, waaraan we kunnen zien wat de situatie is. Misschien ook lid worden van SGF? :P Voor dit soort zaken is het lidmaatschap ook bedoeld. Niet alles via Leo zijn account. ;)

Edgar

koppeling 2 years 6 months ago #850

• Ton
  • Ton's Avatar
  • Just me ....
Dit is normaal, de moeren van deze koppeling worden met een borgplaat geborgd.
Bij de andere uitvoering worden de moeren door middel van uitsparingen in de moer geborgd door de nok op de koppelingsplaat.
Zoals eerder geschreven, er is veel naslagwerk over deze motoren zoals maintenance- en parts-boeken over de WLA/WLC

koppeling 2 years 6 months ago #853

• Leo
  • Leo's Avatar
Probeer die Leo al een tijd de laan uit te sturen maar het lukt niet. :cheer:

2479-41A CLUTCH RELEASING DISC
bouten 0117A

koppeling 2 years 6 months ago #854

• Leo
  • Leo's Avatar
al bedankt.
had bij JP ean andere clut releasing disc gezien daarom vroeg ik het mij af. welke is de juiste.

boeken heb ik al aangeschaft maar had er niet aan gedacht. kijk ook nog uit naar de boeken die ik al heb besteld maar maar nog niet aangekomen.
Last Edit: 2 years 6 months ago by Leo.
Moderators: Edgar

Privacy beleid