Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
This is the optional category header for the Suggestion Box.

TOPIC: SUPER RALLY 2018 IN POLEN !!!!!!

SUPER RALLY 2018 IN POLEN !!!!!! 2 weeks 2 days ago #1021

• Edgar
  • Edgar's Avatar
Geplaatst op verzoek van Simon:

Op 16-20 Mei is in Polen dit jaar de welbekende Superrally. :woohoo: Ik ( Simon) wil er graag op de motor heenrijden B) . Martijn ( Vermeer) zal hoogstwaarschijnlijk met vriendin meerijden als sleepwagen ( Martijn weet dit nog niet maar zal worden geïnformeerd door vriendin :sick: ;) :sick: ). Wij hebben beiden nog nooit een dergelijk evenement meegemaakt dus we gaan eens kijken of het wat is.
De vraag is of er mensen zijn die graag mee zouden willen gaan met ons ( op de motor!). Zo ja, dan kunnen we slaapplaatsen regelen als groep en gezamenlijk rijden, en wellicht een wat mooiere route zoeken door Polen :lol:

Hou er wel rekening mee dat het 1100 km 1 kant op is, en dat ik van plan ben dat in maximaal 3 etappes te rijden. Omdat Duitsland Duitsland is, wil ik daar zo snel mogelijk doorheen, om dan in Polen wat mooier te rijden Dat betekent dus dat er stevig/lang wordt doorgereden op de eerste dag ( veel snelweg)!
Mijn huidige plan is 13 Mei vertrekken, dan hebben we 3 dagen om er te komen. Op 16-17 mei Super rally bezoeken, evt. 18-19 mei ook (of toeren in de buurt) en dan (afhankelijk van wat de meerderheid wil) 19 of 20 mei terug vertrekken richting huis, wederom in 3 etappes

Indien er mensen meewillen moet ik dat ZO SNEL MOGELIJK :silly: :blink: :blush: :) weten, i.v.m. met het grote aantal bezoekers dat op dit evenement afkomt zullen slaapplaatsen in de buurt snel schaars/duur worden. Laten we zeggen dat iedereen die aangeeft dat hij mee wil gaan na 15 januari goede kans heeft dat de reis al is geregeld!

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Simon Samwel
The administrator has disabled public write access.
Moderators: Edgar