Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
This is the optional category header for the Suggestion Box.

TOPIC: Ritje Alemite

Ritje Alemite 1 year 4 months ago #922

• Steven
  • Steven's Avatar
Dag,
Dank aan Hans,Piet,Jan en Wouter voor de fijne rit richting Alemite.
Heerlijk rijden met oud spul over de mooiste Nederlandse weggetjes.
De Alemiters hebben ons prima ontvangen met "een beetje" bier,muziek en een top sfeer.
Slapen bij de boer in de schuur en na een ontbijt terug de andere kant op.
Nu met een motor of 10,met nog enkele brabanders terug op pad,via een andere route gestart in de gietende regen en vergezeld van het nodige gebliksem en gedonder :blink:
Mijn ouwe Chief heeft het niet zo met water,...,dus heren,...,bedankt voor jullie geduld!
De ANWB had aan mij geen nieuwe klant.
Ik weet volgende winter weer wat te doen om de motor wat weersbestendiger te krijgen.
Nog even nagenietend in een warm bad met een Belgische pils in de hand...
Bedankt voor het fijne week end.

Steven
The administrator has disabled public write access.

Ritje Alemite 1 year 4 months ago #923

• Piet
  • Piet's Avatar
Ja,het was een heerlijk weekend. Een fijne lange rit zonder problemen naar Beuningen. Na aankomst bij Alemite een gezellig weerzien, bijkletsen, biertjes drinken, lekker eten, en rondom het kampvuur luisteren naar de band op de platte kar, en nog meer biertjes drinken. Slapen in "d'n deel" die vol stond met tentjes vanwege de muggenangst.(watjes) Nog maar net een plekje voor mijn slaapzak er tussen. En het mooie was: geen muggen gehoord en geen muggenbulten! Na fris en fruitig vroeg opgestaan te zijn, ontbeten en de spullen op de motor getast. Afscheid genomen. Bij vertrek nog een verfrissende bui met donder en bliksem, maar in de loop van de ochtend klaarde het op en hebben we met een paar kleine pauzes een mooie lange rit naar Brabant gemaakt. Een bedankje voor onze gastheren en dames van Alemite. Jan bedankt als voorrijder en de rest voor het prettige gezelschap! Tot een volgende keer! Groeten....Piet
The administrator has disabled public write access.
Moderators: Edgar