Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
This is the optional category header for the Suggestion Box.

TOPIC: Rit Bergen op Zoom 30 September

Rit Bergen op Zoom 30 September 5 years 8 months ago #332

• Jacques
  • Jacques's Avatar
Wat een prachtig weer zondag. Na een leuk ritje van af moerdijk naar Bergen. Hartelijk ontvangen door Lau en Jos en Martijn. Al gauw waren we met 17 motoren en de servicar.
Buiten koffie gedronken. Na de briefing met een envelope met inhoud op weg. Op de dijk tussen yerseke en krabbendijke bij het gemaal koffie met een gevulde koek. Helaas kreeg de motor van martijn een eigen wil en wilde niet verder. Gelukkig was de bus en met een opvouwbare trailer. Verder door de mooie polder naar de kreekraksluisen. Het weer was prachtig en lekker door de polder rijden. Kris kras door het zeeuwse naar ossendrecht. Bij restaurant "onze lieve vrouw ter Duinen de lunch genoten. Men was niet berekend op zoveel "uitsmuiters" na 1 1/2 uur weer laatset ritje terug richting Bergen op Zoom. Door Essen , de woonplaats van Ree. Ree mooi dorp en bossen e.d. Om 0ngeveer 4 uur terug. Daar vond de prijs uitreiking plaats. Op een sticker in de envelope uitgerijkt bij het vertrek zat een loting vast. 1e en 2e prijs een SGF T-shirt en een fles wijn. Jacques had het T-shirt en Ree de fles wijn. De sponsor had een zadel hoes gegeven, die op ludieke wijze werd ingelijfd en gebruikt. zie de foto's. De meeste wilde na een lange dag naar huis. Enkele bleven.
Ik was na een uur thuis. Dan zeihet lief toespreken tot mijn motor heeft hij het er goed afgebracht.

Een ieder bedankt voor de gezellige dag. De orginasatoren Lau / Jos / Martijn hartelijk dank voor de dag. Je merkte dat er met veel plezier aan gewerkt is.

Bedankt iedereen.

Groet van Jacques
Last Edit: 5 years 8 months ago by Joep.
The administrator has disabled public write access.
Moderators: Edgar

Privacy beleid