Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Welcome to the Kunena forum!

Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site.
We welcome all new members and hope to see you around a lot!

TOPIC: Distinguished Gentleman's Ride

Distinguished Gentleman's Ride 3 weeks 12 hours ago #996

• John
  • John's Avatar
Beste allen,

Jan Zuiderwijk heeft al de nodige informatie m.b.t. deze rit rondgestuurd.
Op de site gentlemensride.com is alle informatie te vinden waarom deze wereldwijde jaarlijkse rit, ook in welke landen en plaatsen, georganiseerd wordt.

Ik ga zelf deze rit ook meerijden en Ik heb begrepen dat er in ieder geval enkele leden van onze club dit ook van plan zijn.
Het lijkt me leuk om samen bij het vertrekpunt, Pier 15 aan de Veilingkade in Breda, aan te komen. Op deze manier profileren we ons ook als de Silent Grey Fellows.
Voor degenen die samen willen rijden stel ik voor dat we a.s. zondag 30 september om plm. 10.00 uur samenkomen bij café De Kogelvanger, Galderseweg 55 te Breda. Als we dan rond 10.30 uur vertrekken zijn we ruim op tijd bij het vertrekpunt om nog even de motoren van de overige deelnemers te kunnen bekijken. Vorig jaar werd er van iedere deelnemer een individuele foto gemaakt en als dit dit jaar ook het geval is neemt dit ook nog enige tijd in beslag natuurlijk. Deze foto's worden later op de site van de gentleman"s ride geplaatst . En misschien kunnen we ook met alle deelnemers van ons clubke wel tegelijk op de foto, ook leuk natuurlijk!

Omdat het een goed doel betreft heb ik het team Silent Grey Fellows aangemaakt. Zelf heb ik hier 10 euro opgestort en misschien vinden degenen die dit leuk vinden het ook aardig om hier een bedragje op te storten!

Op de site van de Dinstinguished Gentleman"s Ride kun je zoeken naar een rider of team en als je hier Silent Grey Fellows opgeeft kom je hier automatisch terecht.

Als er nog vragen zijn dan kun je me altijd bellen: 06-53699162 of mailen: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Met vriendelijke groet John
The administrator has disabled public write access.
Moderators: Edgar

Privacy beleid