Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Welcome to the Kunena forum!

Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site.
We welcome all new members and hope to see you around a lot!

TOPIC: 14 oktober: Sluitingsrit met happy ending

14 oktober: Sluitingsrit met happy ending 4 months 1 week ago #998

• Piet
  • Piet's Avatar
Hallo S.G.F.
Zaterdag 14 oktober Is de traditionele sluitingsrit georganiseerd door Chapter Bergen op Zoom.
Het zal weer een mooie rit worden, over dijkjes en polderwegen door het Zeeuwse land, naar Nieuwerkerk, waar het eind punt is bij een bevriende kennis (Fred Talle) Deze heeft een supermooie locatie. Een oase midden in de zeeuwse polder. Daar kunnen we BBQen en een leuke avond beleven. Er is een gezellig buitenkamer met houtkachel. Er is een ruimte van 8m x 10m met vloerverwarming om te overnachten. Je hoeft alleen je luchtbed en slaapzak mee te nemen. Ook is er ruimte genoeg om te kamperen. Degenen die toch liever bij moeder de vrouw willen slapen hebben de keus om deze ook daar uit te nodigen, of na de rit naar huis te rijden.(Je mist dan wel wat!)
De startijd van de rit zal nader bekend worden gemaakt maar zal rond het middaguur zijn.
De kosten voor dit arrangement zijn minimaal. Alleen een bijdrage voor drank en BBQ.
Voor deelname aan deze rit graag opgeven (voor 7 oktober) aan This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
The administrator has disabled public write access.

14 oktober: Sluitingsrit met happy ending 4 months 1 week ago #999

• Ton
  • Ton's Avatar
  • Just me ....
Lijkt me een strak plan als 'sluitingsrit' voor de SGF om nĂ¡ de rit gezellig met z'n allen een BBQ-tje te doen en een drankje ... ik ben van de partij

14 oktober: Sluitingsrit met happy ending 4 months 1 week ago #1000

• Hans van der Eijk
  • Hans van der Eijk's Avatar
ben er ook bij...en doe mij een plek op die vloerverwarming! :-)

14 oktober: Sluitingsrit met happy ending 4 months 1 week ago #1001

• Willem
  • Willem's Avatar
Klinkt geweldig, wou dat ik er bij kon zijn. Maar helaas, zit nog in Verweggiestan. Veel plezier allemaal. Willem

14 oktober: Sluitingsrit met happy ending 4 months 5 days ago #1002

• Edgar
  • Edgar's Avatar
ben heeeel benieuwd naar de Happy Ending :sick: . Maar ik ben van de partij. Op het warme vloertje. Nemen jullie oordopjes mee??? :woohoo: :evil: :woohoo:

14 oktober: Sluitingsrit met happy ending 4 months 4 days ago #1003

• John Peters
  • John Peters's Avatar
Hoi Piet, gezellig.
Carla en ik zijn van de partij. We blijven overnachten, liefst binnen!! Groet Carla en John.
Moderators: Edgar