Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Welcome to the Kunena forum!

Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site.
We welcome all new members and hope to see you around a lot!

TOPIC: woord van dank richting de samwels

woord van dank richting de samwels 6 months 2 weeks ago #979

• Wouter
  • Wouter's Avatar
HDie Fellows,

ik heb het al eerder aangehaald, ons clubje is volgens mij toch wel bijzonder.
En je moet het ook maar realiseren...
Wellicht voor de een van zelfsprekend, wellicht de ander eisend dat er een sleutel ruimte is.

Maar het is helemaal niet normaal. Aad en Simon zijn een zeer belangrijke schakel in onze club, stellen een ruimte beschikbaar, zonder enige eis. Ja waarschijnlijk dat we vrienden worden en onze onderlinge banden sterker worden.

Aad gaf het al aan bij de oprichting van onze club:" het moet groeien en een treffen en sleutelen zal de banden onderling sterker maken"
Hij had in mijn ogen gelijk en vooral wat ik gisteren zag.
Een haast leeg magazijn, geholpen door mede leden, Aad noemt het vrienden. Hoe mooi is dat!

Ik hoopte nog dat Aad speciale voorwerpen zou aandragen zoals eerder gedaan.
Daar stonden we, om een lagere tafel, in een leeg magazijn. Om dit leeg te krijgen was ook een speciale ervaring.
vele onderdelen zijn er door handen gegaan en realiseerde me dat ik in al die jaren toch veel geleerd heb over onze motoren.

Wel nu, de sleutel avond ging even over ingebrachte spullen en al snel over van alles en nog wat. Hoe mooi om aan deel te nemen en te aanschouwen.
De basis is goed en daar mogen we allemaal best trots op zijn.

Wat de toekomst brengt weet ik niet, gelukkig staan er nog sleutel avonden en dagen op de kalender. Ik hoop dat ze bij Simon gedaan worden, maar daar weet ik verder niets van.

Binnen kort gaan we weer de weg op, de openings rit komt er aan en naar ik begreep al strak in de voorbereiding.
Komt en geniet, kijk af en toe al rijdend in je spiegel naar je zelf en ik weet zeker dat je een fijn en trots gevoel over jezelf heen krijgt. Je rijdt immers op een icoon!!!

groet Wouter
The administrator has disabled public write access.
Moderators: Edgar

Privacy beleid