Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Welcome to the Kunena forum!

Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site.
We welcome all new members and hope to see you around a lot!

TOPIC: Rug embleem SGF

Rug embleem SGF 5 months 3 weeks ago #981

• Ronald
  • Ronald's Avatar
Beste leden Aangezien in Portugal het heel gebruikelijk is om rond te rijden met een hesje met daarop je clubembleem (geen colors) en tevens omdat ik onze mooie club en doelstelling wil promoten en ook om hier interesse te kweken in oldtimers, heb ik een clubembleem laten maken d.w.z. offerte. Ons clubembleem is 28 x 18,5 cm (breedte X hoogte) 100% borduring (hoogste kwaliteit en luxe uitstraling) laser gesneden en voorzien van een strijklaag.
Bij 5 exemplaren is de prijs 40 euro per stuk bij meer exemplaren wordt dit natuurlijk goedkoper.
Is er iemand geïnteresseerd laat het mij dan even weten.
Ik doe dit niet om er winst mee te maken maar puur om de prijs te drukken.
Natuurlijk is dit alleen voor leden, en ik ga ervan uit dat het bestuur hier geen bezwaar tegen heeft.
Indien anders dan kom ik er op terug.
Groeten Ronald
The administrator has disabled public write access.

Rug embleem SGF 5 months 3 weeks ago #982

• Jacques
  • Jacques's Avatar
Ronald,

zet mij maar voor twee emblemen

gr jacques

Rug embleem SGF 5 months 3 weeks ago #983

• Piet
  • Piet's Avatar
Hoi Ronald,

Ik ben geen voorstander van rug emblemen. Ook al geef je aan dat het geen "colors" zijn, wil ik me geenszins ook maar op enige wijze met dit soort clubs affinicieren. Het lijkt me geen goede uiting naar buitenstaanders, en kan misschien problemen geven bij autoriteiten wanneer wij die nodig hebben. Misschien vergezocht maar een buitenstaander kijkt er toch anders tegen aan. En wat te doen met ex leden moeten die hun rug embleem dan inleveren?
Verder vind ik wel dat dit initiatief wel met het bestuur overlegd had mogen worden die het in een LV aan de leden kan voorleggen. Sorry maar zet dit idee even in de ijskast tot nader order.
Vriendelijke groeten....Piet

Rug embleem SGF 5 months 3 weeks ago #984

• Ronald
  • Ronald's Avatar
Beste Piet,
Ik begrijp het volkomen en was iets te voorbarig in mijn enthousiasme.
Hier in Portugal speelt dit helemaal niet en heeft ieder dorpje zijn eigen club met bijbehorende rug embleem.
Willen jullie dit in de eerstvolgende vergadering behandelen en ik wacht geduldig af.
Groeten,
Ronald
Moderators: Edgar