Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Welcome to the Kunena forum!

Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site.
We welcome all new members and hope to see you around a lot!

TOPIC: Planning rit met the Oldtimers

Planning rit met the Oldtimers 6 months 1 week ago #973

• Joep
  • Joep's Avatar
Bericht van Simon :
Beste SGFers,

De beloofde extra informatie over de "verzoeningsrit" van komende zondag.

To long to read:

09:00 Verzamelen chaam
09:15 Vertrek Chaam
10:00 Verzamelen Zevenbergsche hoek
10:20 Vertrek Zevenbergsche hoek
11:00 verzamelen Café Bellevue Groothoofd Dordrecht (koffie)
11:30 vertrek Groothoofd Dordrecht
13:30 aankomst paviljoen meerzicht Bruinisse (lunch)
15:00 vertrek richting Brabant

Extra informatie en uitleg:

We vetrekken net als vorig jaar vanuit Dordrecht, om van daaruit richting zeeland te gaan. Voor enkelen van ons zal dit een aardige omweg betekenen, maar hier staat tegenover dat we niet ver van Bergen op Zoom eindigen, en het dus kortbij naar huis is..

De planning is als volgt:

Vertrek vanuit Chaam bij mij ( Simon) om ..09.15

Daar kennelijk geen eet/drinkgelegenheden boven breda open zijn voor 12 uur in de middag, stel ik voor om net als vorig jaar gewoon op het pleintje in zevenbergschenhoek te wachten op evt extra aanhakers. Ik zorg wel dat ik wat ( lauwe) radlers in de tassen heb zitten

Dit moet ons rond 10.00 in Zevenbergschenhoek brengen, op "plein 1940" Alwaar een gesloten cafetaria zal staan

Vertrek zevenbergschenhoek, 10:20

Aankomst In dordrecht, Cafe Groothoofd circa 11:00
( GrandCafe Groothoofd, Groothoofd, Dordrecht)
Om hier te geraken moeten we helaas een stukje snelweg pakken. Dit ging vorig jaar ook prima, dus ik verwacht dit jaar geen problemen. We stiefelen gewoon in colonne met 90 over die brug heen.

Bij Groothoofd kunnen we de eerste keer opladen en wat koffie naar binnen leuten. We vertrekken om 11:30 richting zeeland en eindigen dan om 13:30 bij paviljoen meerzicht Bruinisse.

Hier hebben we dan uitgebreid de tijd om wat bij te praten met de collegas van de Oldtimers, waarna we huiswaarts kunnen keren.

Ik zal 2 routes maken ( 1 direct richting Breda/Chaam (langs BoZ en roosendaal), en 1 touristische route die ons eerst nog wat dieper zeeland in brengt) dan beslissen we daar ter plekke wat we willen doen.

Groet,

Simon
The administrator has disabled public write access.
Moderators: Edgar